سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت گرفتن مشاوره مالیاتی!

مزایای گرفتن مشاوره مالیاتی آنلاین یا تلفنی در چیست؟

گاهی اوقات شرایط زمانی و مکانی یا محیطی و یا کاری مانع از گرفتن مشاوره مالیاتی به صورت حضوری می‌ شود. برای نمونه شرایط بحرانی محیطی نظیر سیل و آب گرفتگی و آتش سوزی و یا شیوع بیماری‌ های کشنده همانند ویروس کرونا و آنفولانزا و یا حساس بودن موقعیت کاری، مودی یا مودیان را مجاب می‌کنند که به جای گرفتن مشاوره مالیاتی حضوری از مشاوره آنلاین استفاده کنند. بنابراین افرادی که به‌دنبال سلامت جسمانی و یا برای ممانعت از وقوع اتفاقات ناگوار کاری در اسرع وقت، در پی‌ گرفتن راهنمایی هستند. مشاوره آنلاین یا غیرحضوری می‌ تواند بهترین راهکار برای آنان باشد.

یک مشاوره مالیاتی تلفنی برای ارائه خدمات به مودیان چه وظایفی دارند؟

 

در کل مشاوران مالیاتی، همانند سایر مشاوران متخصص در قبال مودیان یا موکلین و یا مراجعه کنندگان خود وظایف مهم و قابل توجهی دارند. که در ارائه خدمات خود به آنان نباید کوتاهی کنند. برای مثال یک مشاوره مالیاتی باید:

 

  • در تنظیم متفاوت گزارش‌های مالی و مالیاتی به کارکنان یا مودیان یک شرکت یا سازمان کمک کنند.
  • توانایی حل و فصل کردن پرونده‌ مالیاتی بزرگ و پیچیده را داشته باشد. زیرا هرگونه بی‌ دقتی ممکن است ضررمالی فراوانی به مودیان برساند.
  • همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. برای همین یک مشاوره مالیاتی باید این توانایی و تخصص را آن قدر در خود پرورش دهد. که بتواند مانع از وقوع جرایم سنگین و ضررهای مالی کسب و کارهای بزرگ و کوچک شود.
  • اگر اظهارنامه مالیاتی تنظیم شده مورد تایید سازمان امور مالیاتی کشور قرار نگرفت و مالیات بیشتری از سوی آنان برای مودی تعیین شود. مشاوره مالیاتی باید در فرایند دادرسی که شامل چند مرحله است به مودی که می‌تواند اشخاص حقوقی یا حقیقی باشد کمک کند.
  • اگرچه یک مشاوره مالی قبل از وقوع این اتفاق باید از توانایی و تخصص خود برای تنظیم یک اظهارنامه مالیاتی حرفه‌ای کمک بگیرد.

موسسه حسابا مشاوه مالیاتی تهران را نیز پوشش می دهد.